loading...

Comparative Education

اگه حرف منو گوش می‌کنید، از هیچ کسی، هیچ چیزی، درخواست یا قبول نکنید؛ من، دو سال قبل، در یه جمعی، در مورد یه گیاهی، داشتم صحبت می‌کردم که یه نفر، برگشت گفت: من دارم؛ می‌آرم برات. گفتم: نه؛ می‌گیرم

محمدرضا باقرپور بازدید : 137 دوشنبه 01 اردیبهشت 1399 زمان : 23:23 نظرات (0)
اگه حرف منو گوش می‌کنید، از هیچ کسی، هیچ چیزی، درخواست یا قبول نکنید؛ من، دو سال قبل، در یه جمعی، در مورد یه گیاهی، داشتم صحبت می‌کردم که یه نفر، برگشت گفت: من دارم؛ می‌آرم برات. گفتم: نه؛ می‌گیرم از بیرون. گفت: نه؛ می آرم. گفتم: بابا من خودم تهیه‌اش می‌کنم؛ جاشو هم بلدم. باز تکرار کرد که نه؛ چرا پول بدی از بیرون بگیری؟ یه جایی هست در کنار باغ ما؛ پره از اونا؛ مال کسی هم نیستش؛ وحشی‌اند؛ از اونجا درش می‌آرم و می‌آرم برات. ول‌کن نبود؛ گفتم: خب؛ باشه بیار. الآن، دو سال از اون قضیه و از بوته‌ دادن این دوستمون! می‌گذره اما در این مدت، هر وقت، منو می‌بینه، می‌پرسه: خوب بود؟ جواب داد؟ نتیجه داد؟ خوب جایی کاشتیش؟ جاش خوبه؟ گل داد؟ زیاد شده؟ مرتب می‌رسی بهش؟ یعنی هر دفعه‌ای که منو می‌بینه، حتماً پرسش‌هایی در این خصوص، می‌کنه تا یادآوری! بشه برام؛ یادآوری لطف بی‌دریغ و مصرانه! ایشون؛ شیطونه می‌گه همین امروز و همین ساعت آخر شب، برم از ریشه درش بیارم؛ بندازم بیرون و وقتی هم ازم پرسید و جویای حال بوته شد، بگم خشک شد؛ انداختم بیرون.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
(در مورد موضوعات مربوط به تعليم و تربيت)(استفاده از مطالب وبلاگ، در جایی دیگر، منوط به ذکر منبع و درج نام نویسنده و مترجم است.)(نام و نام خانوادگی مدیر وبلاگ: محمدرضا باقرپور. اسم مستعار: «رضا» و گاهی «محمد»)ایمیل: hannaneh7@yahoo.com* hannaneh7.hannaneh7@gmail.com (سطح تحصیلات: کارشناسی ارشد) شماره‌های تماس، با وبلاگ: 09141260189*09143006168* شماره اصلی و User name فضای مجازی: 09143006168 laylalalaylaylalalaylaylalay@ نویسنده، ویراستار متن‌های فارسی، داستانک و مینیمال‌نویس. صاحب طولانی‌ترین متن فارسی بدون نقطه، با بیش از 7500 کلمه. صاحب امتیاز و مدیر مسؤول رسانه «یادآوری». مطالب وبلاگ Comparative Education «آموزش و پرورش تطبيقی»، به مرور و با انتقاد و با پیشنهاد کاربران، منتقدان و همراه با نظارت دقیق و بازخوانی و بازنویسی مدیر وبلاگ، هم به لحاظ شکلی و هم به لحاظ محتوایی، ویراستاری و به‌روزرسانی می‌شود. Welcome to my blog
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    نظرسنجی
    دیدگاه کلی جناب عالی، نسبت به این وبلاگ، چه گونه است؟
    داستانک ها، تا چه حد، مورد پسند جناب عالی است؟
    آيا جناب عالي، با استمرار اين وبلاگ، با اين شيوه، موافق مي باشيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1035
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 127
  • آی پی دیروز : 151
  • بازدید امروز : 269
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 48
  • گوگل دیروز : 55
  • بازدید هفته : 610
  • بازدید ماه : 269
  • بازدید سال : 69,763
  • بازدید کلی : 652,396